Fiktov5
az utolsó 11-es, utolsó 40-es, első 18-as, utolsó 1A, az új 11-es és az utolsó tizes (avagy kóborlások a fiktovi éjszakában)
Ezen odalam előtt jelezni kívánom, hogy Fiktovban nincsen külön éjszakai járatok, minden nappali járat közlekeik, legfeljebb csak egy-egy járművel! Így éjszaka (történetesen juni 30.- juli 1. között) történhet meg a Fiktovi Nagy Kölekedési Rekonstrukció első lépéssorozata : először valamikor este tizenegykor utolsó körét futja a 11-es villamos, ezután a 40-es viszonylatszámot vált: 13-lesz belőle, erre azonban már az ex11-es G-it fogják kiadni. A fejlődés nem állhat meg! éjfél után pár perccel (esetleg hajnali egykor) a 10-es villamos is utoljára gördül ki a Ferenctelepi vasútállomás elől (ezzel egyidőben a 1A-t 11-re számozzák át. Ugye érthető!
I.: 2023- Körösi csoma tér, a hurokban 2023 várakozik, fotósoktól körülvéve.
II.: 11-es viszonylatüveg: pár óra és Et-ken látjuk viszont! Alatta tábla: "11 UTOLSÓ KOCSI".
III.: az utolsó 11-es beáll a megállóba, fotósok hada beszáll a kocsiba.
IV.: fotómegállás, Soó Rezső tér.
V.: ld. fentebb, cincér utca.
VI.: utolsó megállás a Högyes kÓrháználl.
VII.: Utolsó indulás a Högyes Kórháztól.
VIII.: utolsó befordulás a Cincér utcába.
IX. Körösi Csoma tér: tábla, és üveg csere: a vezér átadja a melettünk megállt 1A (1658+6014+1659) vezérének a kocsi két viszonylatjelző üvegét, majd
X: Új táblákat rak ki: "13 ELSŐ KOCSI", végül
XI.: berakja a 13-as üvegeket.
X.: Az első 13-as megfordul Akőrösy csoma téri hurokban.
XI.: újhangulat-kép: 2023, Rezeda tér
XII.: 2023, Vécsey kitérő.
XIII.: Az első 13-as befut Endrédy telep MAÁV elé.
XIV.: és az utolsó 40-es mellé!
XV.: 1625: "40 UTOLSÓ KOCSI"
XVI.: 1625, immáron Ferenctelep MAÁV. Az utolsó 40-es nem fordult be a Körösi Csoma téri hurokba, hanem egyenesen robogott továb ( "futárvillamos"-ként "K" üveggel, Ferenctelepre, hiszen ő lessz az utolsó 10-es is ( kedves megemlékezés)!
XVII.: Ferenctelep, a vasútállomás felváteli épület előtt megtörténik az átszerelés "10 UTOLSÓ KOCSI"-ra.
XVIII.: 1658+6014+1659 érkezik. "1A UTOLSÓ KOCSI".
XIX.: az utolsó 1A átszerel: "11 ELSŐ KOCSI".
XX.: vezére berakja a "11"-es üvegeket.
XX.: "11 ELSŐ KOCSI" és "10 UTOLSÓ KOCSI" egymás melett.
XXI.: 1625 beáll a 10-es szokványos végállomására (összekötő vágány).
XXII.: utolsó megállás a Nészínház utcánál.
XXIII.: az utolsó 10-es is lefékez a szent Orbán téren.
XXIV.: 1625, Csapody Vera utca, oldalam utolsó képe az utolsó, menetrendszerint utast szállító favázas villamosról, itt fiktovban. (A 20 favázas E egyébként már nem héllyalmásra, hanem EIV-kocsiszínbe vonult vissza. Közülük 8-at megtartanak (noszt (1517; 1518; 1621; 1623) ill. bánya( 1516; 1519; 1620; 1622)) a 12 maradékot pedig eladják.
VÉGE! |